|
Тема 3. ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ |
14 |
||||||||||
36 |
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
1 |
|
|
|
|||||||
37 |
Об’єм призми |
1 |
|
|
|
|||||||
38 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
|||||||
39 |
Об’єм піраміди |
1 |
|
|
|
|||||||
40 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|||||||
41 |
Об’єми циліндра і конуса |
1 |
|
|
|
|||||||
42 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
|||||||
43 |
Площа бічної і повної поверхонь циліндра і конуса |
1 |
|
|
|
|||||||
44 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
|||||||
45 |
Об’єм кулі. Площа сфери |
1 |
|
|
|
|||||||
46-48 |
Розв’язування задач і вправ |
3 |
|
|
|
|||||||
49 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
|
|||||||
|
Повторення курсу геометрії
|
21 |
||||||||||
50 |
Трикутники та їх елементи |
1 |
|
|
|
|||||||
51 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
|||||||
52 |
Чотирикутники і многокутники |
1 |
|
|
|
|||||||
53 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|||||||
54 |
Коло, круг та його елементи |
1 |
|
|
|
|||||||
55 |
Прямі та площини у просторі |
1 |
|
|
|
|||||||
56 |
Многогранники
|
1 |
|
|
|
|||||||
57 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|||||||
58 |
Побудова перерізів многогранників |
1 |
|
|
|
|||||||
59 |
Тіла обертання
|
1 |
|
|
|
|||||||
60 |
Розв’язування задач і вправ
|
1 |
|
|
|
|||||||
61 |
Комбінації тіл
|
1 |
|
|
|
|||||||
62 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|||||||
63 |
Системи координат на площині та в просторі |
1 |
|
|
|
|||||||
64 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
|||||||
65 |
Вектори та їх застосування |
1 |
|
|
|
|||||||
66 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
|||||||
67 |
Контрольна робота №65(підсумкова) |
1 |
|
|
|
|||||||
68 |
Тренувальні тести за програмою шкільного курсу геометрії |
1 |
|
|
|
|||||||
69 |
Тренувальні тести за програмою шкільного курсу геометрії |
1 |
|
|
|
|||||||
70 |
Тренувальні тести за програмою шкільного курсу геометрії |
1 |
|
|
|
|||||||