64

 

          Раціональні  числа  та діі над ними

 

 

12

 

Тема№ 7.        Напрями і числа       

Основні вимоги до математичної підготовки учнів

Дидактична мета: Розширити уявлення учнів про число шляхом введення від’ємних чисел.

Учні повинні:

мати уявлення про:

  •  додатні та від’ємні числа і нуль;
  • протилежні числа, модуль числа;.
  • координатну пряму;

знати: що нуль не належить ні до додатних, ні до від’ємних чисел;

уміти: розрізняти додатні й від’ємні числа;

знаходити і записувати число, протилежне даному;

будувати координатну пряму;

зображати раціональні числа на координатній прямій;

знаходити і записувати координати точок на прямій і виконувати обернену задачу;

знаходити і записувати значення модуля числа;

порівнювати раціональні числа.

65

1

 

 

Додатні та від’ємні числа. Число нуль.

 

 

66

1

 

 

Координатна пряма.  Координата точки.

 

 

67

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

68

1

 

 

Цілі числа. Раціональні числа.

 

 

69

1

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

70

1

 

 

Протилежні числа.

 

 

71

1

 

 

Модуль числа.

Відстань між точками на координатній прямій.

 

 

72

1

 

 

Порівняння раціональних чисел

 

 

73

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

74

1

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

75

1

 

 

Розв’язування  задач і вправ.

 

 

76

1

 

 

Контрольна робота №7

Тематична

 

 

 

 

 

12

Тема№ 8. Додавання і віднімання раціональних чисел .

Основні вимоги до математичної підготовки учнів

Дидактична мета: Сформувати навички виконання дій додавання і віднімання над додатними і від’ємними

 Учні повинні:мати уявлення про:

знати: правила виконання зазначених дій, властивості дій;

правило розкриття дужок;

уміти: виконувати додавання і віднімання раціональних чисел;

обчислювати значення числових виразів, що містять додатні і від’ємні числа;

розкривати дужки

77

1

 

 

Додавання  раціональних чисел. Властивості додавання

 

 

 

78

1

 

 

Додавання  раціональних чисел. Властивості додавання

 

 

 

79

1

 

 

Розв’язування  задач і вправ.

 

 

80

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

81

1

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

82

1

 

 

Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок.

 

 

83

1

 

 

Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок.

 

 

84

1

 

 

Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок.

 

 

85

1

 

 

Розв’язування  задач і вправ.

 

 

86

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 Самостійна робота

 

 

87

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

88

1

 

 

Контрольна робота №8

Тематична

 

15

Тема №9. Множення і ділення раціональних чисел.

Основні вимоги до математичної підготовки учнів

Дидактична мета: сформувати навички виконання чотирьох арифметичних дій над додатними і від’ємними числами, обчислення значень виразів, що містять додатні й від’ємні числа

Учні повинні:   мати уявлення про:

  • коефіцієнт;
  • подібні доданки;

знати: правила виконання зазначених дій, властивості дій;

правило зведення подібних доданків;

уміти: виконувати дії множення і ділення раціональних чисел;

обчислювати значення числових виразів, що містять додатні і від’ємні числа;

зводити подібні доданки.

89

1

 

 

Множення раціональних чисел. Степінь від’ємного числа.

 

 

90

1

 

 

Розв’язування вправ.

 

 

91

1

 

 

Властивості множення  раціональних чисел. Коефіцієнт.

 

 

92

1

 

 

Властивості множення  раціональних чисел.

 

 

93

1

 

 

Перетворення простіших виразів (розкриття дужок, зведення подібних доданків.

 

 

94

1

 

 

Перетворення простіших виразів (розкриття дужок, зведення подібних доданків.

 

 

95

1

 

 

Стандартний вигляд числа

 

 

96

1

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

 

 

97

1

 

 

Контрольна робота №9

Тематична

98

1

 

 

Ділення  раціональних чисел.

 

 

99

1

 

 

Ділення  раціональних чисел.

 

 

100

1

 

 

Ділення  раціональних чисел.

 

 

101

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

102

1

 

 

Розв’язування  задач і вправ.Самостійна робота.

 

 

103

1

 

 

Контрольна робота №10

Тематична

 

 

11

 

Тема№ 10. Рівняння.

 

Основні вимоги до математичної підготовки учнів

Дидактична мета:

Учні повинні:

знати: правило перенесення членів рівняння з однієї частини до другої;

уміти: розв’язувати нескладні рівняння з однією змінною та застосовувати їх до розв’язування текстових задач

104

1

 

 

Рівняння. Основні властивості рівнянь.

 

 

105

1

 

 

Розв’язування рівнянь. 

 

 

106

1

 

 

Розв’язування рівнянь. 

 

 

107

1

 

 

Розв’язування рівнянь. 

 

 

108

1

 

 

Розв’язування рівнянь. Самостійна робота.

 

 

109

1

 

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

 

110

1

 

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

 

111

1

 

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

 

112

1

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

113

1

 

 

Розв’язування  задач і вправ

 

 

114

1

 

 

Контрольна робота №11

Тематична

 

 

14

 

Тема 11. Координатна площина

 

Основні вимоги до математичної підготовки учнів

  Учні повинні:

мати уявлення про: прямокутну систему координат на площині

уміти: знаходити точку на координатній площині за її даними координатами і розв’язувати обернену задачу;

115

1

 

 

Перпендикулярні і паралельні прямі

 

 

116

1

 

 

Перпендикулярні і паралельні прямі

 

 

117

1

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

118

1

 

 

Прямокутна система координат. Координатна площина. Координати точки на площині.

 

 

119

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

120

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

121

1

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 Самостійна робота

 

 

122

1

 

 

Графік. Приклади графіків залежностей між величинами.

 

 

123

1

 

 

Графік. Приклади графіків залежностей між величинами.

 

 

124

1

 

 

Побудова графіків.

 

 

125

1

 

 

Побудова графіків.

 

 

126

1

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

127

1

 

 

Розв’язування  задач і вправ.

 

 

128

1

 

 

Контрольна робота №12

Тематична

 

 

 

 

12

Тема 11. Повторення і систематизація навчального матеріалу

Основні вимоги до математичної підготовки учнів

Дидактична мета: Систематизація та поглиблення знань учнів з вивчених тем курсу 6-го класу.

129

1

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

130

 

1

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

131

1

 

 

Розв’язування задач на пропорції.

 

 

132

1

 

 

Розв’язування задач на складання рівнянь.

 

 

133

1

 

 

Розв’язування задач на складання рівнянь.

 

 

134

1

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

135

1

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

136

1

 

 

Контрольна робота №13

Тематична

 

137-

140

4

 

 

Розв’язування задач підвищенної складності