Сайт учителя математики Селидівської ЗОШ №2
 Кулак Римми Віталіївни
Четвер, 15.11.2018, 11:33
Меню сайту

Пошук

Вхід на сайт

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

     

    64

     

              Раціональні  числа  та діі над ними

     

     

    12

     

    Тема№ 7.        Напрями і числа       

    Основні вимоги до математичної підготовки учнів

    Дидактична мета: Розширити уявлення учнів про число шляхом введення від’ємних чисел.

    Учні повинні:

    мати уявлення про:

    •  додатні та від’ємні числа і нуль;
    • протилежні числа, модуль числа;.
    • координатну пряму;

    знати: що нуль не належить ні до додатних, ні до від’ємних чисел;

    уміти: розрізняти додатні й від’ємні числа;

    знаходити і записувати число, протилежне даному;

    будувати координатну пряму;

    зображати раціональні числа на координатній прямій;

    знаходити і записувати координати точок на прямій і виконувати обернену задачу;

    знаходити і записувати значення модуля числа;

    порівнювати раціональні числа.

    65

    1

     

     

    Додатні та від’ємні числа. Число нуль.

     

     

    66

    1

     

     

    Координатна пряма.  Координата точки.

     

     

    67

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     

     

    68

    1

     

     

    Цілі числа. Раціональні числа.

     

     

    69

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

     

     

    70

    1

     

     

    Протилежні числа.

     

     

    71

    1

     

     

    Модуль числа.

    Відстань між точками на координатній прямій.

     

     

    72

    1

     

     

    Порівняння раціональних чисел

     

     

    73

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     

     

    74

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

     

     

    75

    1

     

     

    Розв’язування  задач і вправ.

     

     

    76

    1

     

     

    Контрольна робота №7

    Тематична

     

     

     

     

     

    12

    Тема№ 8. Додавання і віднімання раціональних чисел .

    Основні вимоги до математичної підготовки учнів

    Дидактична мета: Сформувати навички виконання дій додавання і віднімання над додатними і від’ємними

     Учні повинні:мати уявлення про:

    знати: правила виконання зазначених дій, властивості дій;

    правило розкриття дужок;

    уміти: виконувати додавання і віднімання раціональних чисел;

    обчислювати значення числових виразів, що містять додатні і від’ємні числа;

    розкривати дужки

    77

    1

     

     

    Додавання  раціональних чисел. Властивості додавання

     

     

     

    78

    1

     

     

    Додавання  раціональних чисел. Властивості додавання

     

     

     

    79

    1

     

     

    Розв’язування  задач і вправ.

     

     

    80

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     

     

    81

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

     

     

    82

    1

     

     

    Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок.

     

     

    83

    1

     

     

    Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок.

     

     

    84

    1

     

     

    Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок.

     

     

    85

    1

     

     

    Розв’язування  задач і вправ.

     

     

    86

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     Самостійна робота

     

     

    87

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     

     

    88

    1

     

     

    Контрольна робота №8

    Тематична

     

    15

    Тема №9. Множення і ділення раціональних чисел.

    Основні вимоги до математичної підготовки учнів

    Дидактична мета: сформувати навички виконання чотирьох арифметичних дій над додатними і від’ємними числами, обчислення значень виразів, що містять додатні й від’ємні числа

    Учні повинні:   мати уявлення про:

    • коефіцієнт;
    • подібні доданки;

    знати: правила виконання зазначених дій, властивості дій;

    правило зведення подібних доданків;

    уміти: виконувати дії множення і ділення раціональних чисел;

    обчислювати значення числових виразів, що містять додатні і від’ємні числа;

    зводити подібні доданки.

    89

    1

     

     

    Множення раціональних чисел. Степінь від’ємного числа.

     

     

    90

    1

     

     

    Розв’язування вправ.

     

     

    91

    1

     

     

    Властивості множення  раціональних чисел. Коефіцієнт.

     

     

    92

    1

     

     

    Властивості множення  раціональних чисел.

     

     

    93

    1

     

     

    Перетворення простіших виразів (розкриття дужок, зведення подібних доданків.

     

     

    94

    1

     

     

    Перетворення простіших виразів (розкриття дужок, зведення подібних доданків.

     

     

    95

    1

     

     

    Стандартний вигляд числа

     

     

    96

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

     

     

    97

    1

     

     

    Контрольна робота №9

    Тематична

    98

    1

     

     

    Ділення  раціональних чисел.

     

     

    99

    1

     

     

    Ділення  раціональних чисел.

     

     

    100

    1

     

     

    Ділення  раціональних чисел.

     

     

    101

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     

     

    102

    1

     

     

    Розв’язування  задач і вправ.Самостійна робота.

     

     

    103

    1

     

     

    Контрольна робота №10

    Тематична

     

     

    11

     

    Тема№ 10. Рівняння.

     

    Основні вимоги до математичної підготовки учнів

    Дидактична мета:

    Учні повинні:

    знати: правило перенесення членів рівняння з однієї частини до другої;

    уміти: розв’язувати нескладні рівняння з однією змінною та застосовувати їх до розв’язування текстових задач

    104

    1

     

     

    Рівняння. Основні властивості рівнянь.

     

     

    105

    1

     

     

    Розв’язування рівнянь. 

     

     

    106

    1

     

     

    Розв’язування рівнянь. 

     

     

    107

    1

     

     

    Розв’язування рівнянь. 

     

     

    108

    1

     

     

    Розв’язування рівнянь. Самостійна робота.

     

     

    109

    1

     

     

    Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

     

     

    110

    1

     

     

    Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

     

     

    111

    1

     

     

    Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

     

     

    112

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

     

     

    113

    1

     

     

    Розв’язування  задач і вправ

     

     

    114

    1

     

     

    Контрольна робота №11

    Тематична

     

     

    14

     

    Тема 11. Координатна площина

     

    Основні вимоги до математичної підготовки учнів

      Учні повинні:

    мати уявлення про: прямокутну систему координат на площині

    уміти: знаходити точку на координатній площині за її даними координатами і розв’язувати обернену задачу;

    115

    1

     

     

    Перпендикулярні і паралельні прямі

     

     

    116

    1

     

     

    Перпендикулярні і паралельні прямі

     

     

    117

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

     

     

    118

    1

     

     

    Прямокутна система координат. Координатна площина. Координати точки на площині.

     

     

    119

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     

     

    120

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     

     

    121

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ.

     Самостійна робота

     

     

    122

    1

     

     

    Графік. Приклади графіків залежностей між величинами.

     

     

    123

    1

     

     

    Графік. Приклади графіків залежностей між величинами.

     

     

    124

    1

     

     

    Побудова графіків.

     

     

    125

    1

     

     

    Побудова графіків.

     

     

    126

    1

     

     

    Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

     

     

    127

    1

     

     

    Розв’язування  задач і вправ.

     

     

    128

    1

     

     

    Контрольна робота №12

    Тематична

     

     

     

     

    12

    Тема 11. Повторення і систематизація навчального матеріалу

    Основні вимоги до математичної підготовки учнів

    Дидактична мета: Систематизація та поглиблення знань учнів з вивчених тем курсу 6-го класу.

    129

    1

     

     

    Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

     

     

    130

     

    1

     

     

    Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

     

     

    131

    1

     

     

    Розв’язування задач на пропорції.

     

     

    132

    1

     

     

    Розв’язування задач на складання рівнянь.

     

     

    133

    1

     

     

    Розв’язування задач на складання рівнянь.

     

     

    134

    1

     

     

    Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

     

     

    135

    1

     

     

    Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

     

     

    136

    1

     

     

    Контрольна робота №13

    Тематична

     

    137-

    140

    4

     

     

    Розв’язування задач підвищенної складності

     

     

     

    Copyright MyCorp © 2018
    uCoz