|
|
64 |
|
Раціональні числа та діі над ними |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
12 |
|
Тема№ 7. Напрями і числа |
||||||||||||||||||||||||||
Основні вимоги до математичної підготовки учнів Дидактична мета: Розширити уявлення учнів про число шляхом введення від’ємних чисел. Учні повинні: мати уявлення про:
знати: що нуль не належить ні до додатних, ні до від’ємних чисел; уміти: розрізняти додатні й від’ємні числа; знаходити і записувати число, протилежне даному; будувати координатну пряму; зображати раціональні числа на координатній прямій; знаходити і записувати координати точок на прямій і виконувати обернену задачу; знаходити і записувати значення модуля числа; порівнювати раціональні числа. |
||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
1 |
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
66 |
1 |
|
|
Координатна пряма. Координата точки. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
67 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
68 |
1 |
|
|
Цілі числа. Раціональні числа. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
69 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
70 |
1 |
|
|
Протилежні числа. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
71 |
1 |
|
|
Модуль числа. Відстань між точками на координатній прямій. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
72 |
1 |
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
||||||||||||||||||||||||
73 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
74 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
75 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
76 |
1 |
|
|
Контрольна робота №7 |
Тематична
|
|||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Тема№ 8. Додавання і віднімання раціональних чисел . |
||||||||||||||||||||||||||||
Основні вимоги до математичної підготовки учнів Дидактична мета: Сформувати навички виконання дій додавання і віднімання над додатними і від’ємними Учні повинні:мати уявлення про: знати: правила виконання зазначених дій, властивості дій; правило розкриття дужок; уміти: виконувати додавання і віднімання раціональних чисел; обчислювати значення числових виразів, що містять додатні і від’ємні числа; розкривати дужки |
||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
1 |
|
|
Додавання раціональних чисел. Властивості додавання
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
78 |
1 |
|
|
Додавання раціональних чисел. Властивості додавання
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
79 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
80 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
81 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
82 |
1 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
83 |
1 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
84 |
1 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
85 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
86 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
87 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
88 |
1 |
|
|
Контрольна робота №8 |
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Тема №9. Множення і ділення раціональних чисел. |
||||||||||||||||||||||||||||
Основні вимоги до математичної підготовки учнів Дидактична мета: сформувати навички виконання чотирьох арифметичних дій над додатними і від’ємними числами, обчислення значень виразів, що містять додатні й від’ємні числа Учні повинні: мати уявлення про:
знати: правила виконання зазначених дій, властивості дій; правило зведення подібних доданків; уміти: виконувати дії множення і ділення раціональних чисел; обчислювати значення числових виразів, що містять додатні і від’ємні числа; зводити подібні доданки. |
||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
1 |
|
|
Множення раціональних чисел. Степінь від’ємного числа. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
90 |
1 |
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
91 |
1 |
|
|
Властивості множення раціональних чисел. Коефіцієнт. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
92 |
1 |
|
|
Властивості множення раціональних чисел. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
93 |
1 |
|
|
Перетворення простіших виразів (розкриття дужок, зведення подібних доданків. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
94 |
1 |
|
|
Перетворення простіших виразів (розкриття дужок, зведення подібних доданків. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
95 |
1 |
|
|
Стандартний вигляд числа |
|
|
||||||||||||||||||||||||
96 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
97 |
1 |
|
|
Контрольна робота №9 |
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
98 |
1 |
|
|
Ділення раціональних чисел. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
99 |
1 |
|
|
Ділення раціональних чисел. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
100 |
1 |
|
|
Ділення раціональних чисел. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
101 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
102 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ.Самостійна робота. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
103 |
1 |
|
|
Контрольна робота №10 |
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
11 |
|
Тема№ 10. Рівняння. |
|
|||||||||||||||||||||||||
Основні вимоги до математичної підготовки учнів Дидактична мета: Учні повинні: знати: правило перенесення членів рівняння з однієї частини до другої; уміти: розв’язувати нескладні рівняння з однією змінною та застосовувати їх до розв’язування текстових задач |
||||||||||||||||||||||||||||||
104 |
1 |
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
105 |
1 |
|
|
Розв’язування рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
106 |
1 |
|
|
Розв’язування рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
107 |
1 |
|
|
Розв’язування рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
108 |
1 |
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
109 |
1 |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
110 |
1 |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
111 |
1 |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
112 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
113 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
||||||||||||||||||||||||
114 |
1 |
|
|
Контрольна робота №11 |
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
14 |
|
Тема №11. Координатна площина |
|
|||||||||||||||||||||||||
Основні вимоги до математичної підготовки учнів Учні повинні: мати уявлення про: прямокутну систему координат на площині уміти: знаходити точку на координатній площині за її даними координатами і розв’язувати обернену задачу; |
||||||||||||||||||||||||||||||
115 |
1 |
|
|
Перпендикулярні і паралельні прямі |
|
|
||||||||||||||||||||||||
116 |
1 |
|
|
Перпендикулярні і паралельні прямі |
|
|
||||||||||||||||||||||||
117 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
118 |
1 |
|
|
Прямокутна система координат. Координатна площина. Координати точки на площині. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
119 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
120 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
121 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
122 |
1 |
|
|
Графік. Приклади графіків залежностей між величинами. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
123 |
1 |
|
|
Графік. Приклади графіків залежностей між величинами. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
124 |
1 |
|
|
Побудова графіків. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
125 |
1 |
|
|
Побудова графіків. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
126 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||||||||||||||||||||||
127 |
1 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
128 |
1 |
|
|
Контрольна робота №12 |
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
12 |
Тема №11. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||||||||||||||||||||||||||
Основні вимоги до математичної підготовки учнів Дидактична мета: Систематизація та поглиблення знань учнів з вивчених тем курсу 6-го класу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
129 |
1 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
130
|
1 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
131 |
1 |
|
|
Розв’язування задач на пропорції. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
132 |
1 |
|
|
Розв’язування задач на складання рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
133 |
1 |
|
|
Розв’язування задач на складання рівнянь. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
134 |
1 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
135 |
1 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
136 |
1 |
|
|
Контрольна робота №13 |
Тематична |
|
||||||||||||||||||||||||
137- 140 |
4 |
|
|
Розв’язування задач підвищенної складності |
|
|