Посилання: https://meet.google.com/kxy-tzco-snc
Зверніть увагу на КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Розв’язання має бути математично грамотним і повним
Оцінювання розв’язання кожної задачі відбувається за такими пунктами
- Рисунок задачі.
- Аналіз умови завдання \коротка умова задачі\.
- Формули.
- Розв’язання супроводжується розгорнутим поясненням .
- Всі математичні перетворення наведено повністю.
- Відповідь пишеться без пояснення.
Оцінювання розв’язання рівняння відбувається за такими пунктами: 1.Компоненти. 2.Розв’язання супроводжується розгорнутим поясненням . 3.Всі математичні перетворення наведено повністю \праворуч від рівняння. 4.Відповідь.
Оцінювання при обчислені:
- Розв’язання має бути математично грамотним і повним.
- Завдання виконуються по діям.
- Складні приклади виконуються тільки в стовпчик.
- При знаходженні значення виразів звертати увагу на спрощення виразів.
Оцінювання при обчислені прикладів з дробами:
- Розв’язання має бути математично грамотним і повним.
- Завдання виконуються по діям.
- Дотримуватися правил додавання, віднімання, множення і ділення дробів з різними знаменниками.
- Дотримуватися правил додавання, віднімання, множення і ділення дробів з однаковими знаменниками.
- Дотримуватися правил додавання, віднімання, множення і ділення мішаних чисел.
- Дотримуватися правил додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів.
Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю з математики сертифікаційної роботи з математики зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року
https://testportal.gov.ua/evaluationmath/
Обчислення значення числового виразу, дії з алгебраїчними дробами,
перетворення алгебраїчних,тригонометричних, л
огарифмічних та інших математичних виразів.
-арифметична дія,
-переведення числового дробу з одного виду в інший,
-застосування формули ( скороченого множення,
тригонометричної, логарифмічної тощо)
-приведення подібних доданків,
-Підстановка числового значення в буквений вираз.
Розв'язання рівнянь.
-розкриття дужок,
-перенесення доданків з однієї частини рівняння до іншої,
-приведення подібних доданків,
-Запис виразу для визначення коренів квадратного рівняння
чи співвідношень між ними за допомогою теореми Вієта,
-Обчислення значень коренів квадратного рівняння,
-множення або розподіл обох частин рівняння на одне і те ж число
-введення нової змінної,
-запис безлічі значень введеної змінної, якщо це необхідно,
-Запис відповіді.
Розв'язання текстових завдань з дій.
-Запис арифметичної дії,
-Запис пояснення до дії,
-Отримання значення числового виразу,
-Запис відповіді.
Розв'язання задач за допомогою складання рівняння.
-позначення невідомих.
-Запис виразів, які будуть використовуватися пізніше
при складанні рівняння.
-Умова завдання, яке згодом буде записано в вигляді рівняння.
-Рішення рівняння ,
-додаткові обчислення.
-Запис відповіді.
Розв'язання геометричних завдань.
-Виконання рисунка або його частини,
-короткий запис умови завдання,
-затвердження (за доказом),
-обґрунтування затвердження,
-арифметична дія (при обчисленні значення величини),
-Запис відповіді.