Посилання: https://meet.google.com/kxy-tzco-snc

 

 

5 клас: МАТЕМАТИКА

6 клас : МАТЕМАТИКА

 

7 клас: АЛГЕБРА

7 клас:ГЕОМЕТРІЯ

 

8 клас: АЛГЕБРА

8 клас: ГЕОМЕТРІЯ

9 клас: АЛГЕБРА         

9 клас: ГЕОМЕТРІЯ

 11 клас: АЛГЕБРА         

11 клас: ГЕОМЕТРІЯ

Зверніть увагу на КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ 

 Розв’язання має бути математично грамотним і повним

Оцінювання розв’язання кожної задачі відбувається за такими пунктами     

  1. Рисунок задачі.
  2. Аналіз умови завдання \коротка умова задачі\.
  3. Формули.
  4. Розв’язання супроводжується розгорнутим поясненням .
  5.  Всі математичні перетворення наведено повністю.
  6. Відповідь пишеться без пояснення. 
    Оцінювання розв’язання рівняння відбувається за такими пунктами:
    1.Компоненти.
    2.Розв’язання супроводжується розгорнутим поясненням .
    3.Всі математичні перетворення наведено повністю  \праворуч від рівняння.
    4.Відповідь.

Оцінювання при обчислені:

  1. Розв’язання має бути математично грамотним і повним.
  2. Завдання виконуються по діям.
  3. Складні приклади виконуються тільки в стовпчик.
  4. При знаходженні значення виразів звертати увагу на спрощення виразів.

Оцінювання при обчислені прикладів з  дробами:

  1. Розв’язання має бути математично грамотним і повним.
  2. Завдання виконуються по діям.
  3. Дотримуватися  правил додавання, віднімання, множення і ділення дробів з різними  знаменниками.
  4. Дотримуватися  правил додавання, віднімання, множення і ділення дробів з однаковими знаменниками.
  5. Дотримуватися  правил додавання, віднімання, множення і ділення мішаних чисел.
  6. Дотримуватися  правил додавання, віднімання, множення і ділення  десяткових дробів.

Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю з математики сертифікаційної роботи з математики зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року

https://testportal.gov.ua/evaluationmath/

Обчислення значення числового виразу, дії з алгебраїчними дробами,
 перетворення алгебраїчних,тригонометричних, л
огарифмічних та інших математичних виразів.
-арифметична дія,
-переведення числового дробу з одного виду в інший,
-застосування формули ( скороченого множення,
тригонометричної, логарифмічної тощо)
-приведення подібних доданків,
-Підстановка числового значення в буквений вираз.
Розв'язання рівнянь.
-розкриття дужок,
-перенесення доданків з однієї частини рівняння до іншої,
-приведення подібних доданків,
-Запис виразу для визначення коренів квадратного рівняння 
чи співвідношень між ними за допомогою теореми Вієта,
-Обчислення значень коренів квадратного рівняння,
-множення або розподіл обох частин рівняння на одне і те ж число
-введення нової змінної,
-запис безлічі значень введеної змінної, якщо це необхідно,
-Запис відповіді.
Розв'язання текстових завдань з дій.
-Запис арифметичної дії,
-Запис пояснення до дії,
-Отримання значення числового виразу,
-Запис відповіді.
Розв'язання задач за допомогою складання рівняння.
-позначення невідомих.
-Запис виразів, які будуть використовуватися пізніше
при складанні рівняння.
-Умова завдання, яке згодом буде записано в вигляді рівняння.
-Рішення рівняння ,
-додаткові обчислення.
-Запис відповіді.

 

Розв'язання геометричних завдань.
-Виконання рисунка або його частини,
-короткий запис умови завдання,
-затвердження (за доказом),
-обґрунтування затвердження,
-арифметична дія (при обчисленні значення величини),
-Запис відповіді.