Таблиця 2.2
Участь працівника в розповсюдженні прогресивного педагогічного досвіду
№ |
Форми |
Вид досвіду (визнаний або власний) |
Рік |
Назва (тема) |
Шкільний рівень |
Районний (міський) рівень |
Обласний рівень |
Всеукраїнський (міжнародний) рівень |
1
|
Експериментальний дослідницький майданчик |
Дослідницько-експериментальна робота |
2015-2019 |
Моніторинг якості мовної та математичної освіти в умовах впровадження оновлених Державних стандартів на базі ЗОШ№1 і ЗОШ№2. |
|
+ |
|
|
Авторські курси в системі неперервної освіти |
Донецький обласний інститут післядипломної пед.освіти |
2018 |
Інноваційні технології навчання математики |
|
|
+ |
|
|
2018 |
Творча робота «Шкала.Координатний промінь» |
|
|
+ |
|
|||
Курси на платформі //prometheus.org.ua// |
2019 |
Критичне мислення для освітян |
|
|
|
+ |
||
2020 |
Підготовка до ЗНО з математики:лайфхаки від Могилянки |
|
|
|
+ |
|||
|
|
|
|
|
|
|
||
Педагогічна майстерня, майстер-клас |
Майстер-клас
Я роблю це так… |
2020 |
Про використання платформи «Мій Клас» як засобу впровадження діяльнісного підходу в навчанні |
|
+ |
|
|
|
Запрошую на урок… |
2016
|
Відкритий урок « Площа прямокутника і квадрата» 5- кл. |
+ |
|
|
|
||
Запрошую на урок… |
2017
|
Відкритий урок для молодих спеціалістів міста « Функція y= k/x та її графік»- 5урок, 8-А , каб.№21 |
|
|
|
|
||
Запрошую на урок… |
2018 |
"Я вмію рахувати" - гра з усним рахунком . Кулак Р.В. і учні 11класу для 4х класів. |
|
|
|
|
||
Запрошую на урок… |
2019 |
9 клас Відкритий урок «Найпростіші перетворення графіків функцій» |
+ |
|
|
|
||
Запрошую на виховний захід… |
2019 |
Інтегрована гра « Останній герой» 9 та 10 класи |
+ |
|
|
|
||
Запрошую на урок… |
2020 |
10 клас Відкритий урок «Найпростіші тригонометричні рівняння» |
/ |
|
|
|
||
З досвіду роботи |
2018 |
Професійний розвиток вчителя та учня засобами проектних технологій. |
+ |
|
|
|
Участь працівника в розповсюдженні прогресивного педагогічного досвіду