Методичну та дослідно-експериментальну діяльність педагога необхідно розглядати як форму педагогічної творчості, з одного боку, і як умову позитивного розвитку шкільної навчально-виховної системи – з іншого. Чинним Положенням про атестацію передбачено врахування методичної компетентності для визначення відповідності кваліфікаційній категорії вчителя. Педагогічні звання присвоюються педпрацівникам, які мають відповідні результати методичної діяльності.

Атестаційні матеріали, що свідчать про рівень методичної компетентності педагогічного працівника та його участь у поширенні прогресивного педагогічного досвіду, включені до таблиць 2.1 і 2.2 .

 

Таблиця 2.1

Підготовлені методичні матеріали

Види методичних матеріалів

Рік

Вид роботи,

назва

Розгляд та затвердження методичною радою

(№ протоколу, дата)

Шкільний рівень

Районний (міський)

рівень

Обласний

рівень

Всеукраїнський/ міжнародний рівень

1

Програми авторських курсів у системі неперервної освіти

 

 

 

 

 

 

Програми курсів варіативної складової навчального плану

 

 

 

 

 

 

Науково-методичні комплекси, дидактичні матеріали, медіатеки

2017

Розробка матеріалів практичного спрямування щодо реалізації наскрізних ліній з математики за програмою НУШ за темою: Реалізація наскрізних змістових ліній з математики.

 

+

 

 

2018

 

 

Діяльнісний підхід як парадигма сучасної шкільної освіти.

 

 

+

 

 

 

Участь працівника в розповсюдженні прогресивного педагогічного досвід